18 October 2009

Bangun dari lena.....

WOW!

Lame gile aku tak ber'blogging'. Dekat 3 bulan dah sejak posting terakhir aku. Tapi takpe la, aku bukannye sorang blogger yang mesti ade posting tiap2 hari pon.. Haha.. Banyak lagi bende lain aku kene buat dalam hidup ni.. Tido, pegi keje, makan dan FB... Mane ade mase nak update blog nih.. Haha...

Skarang jam 0343. Aku baru abis basuh baju... Sekali hujan pun turun dengan lebatnya.. Nampaknye, tak dapat la baju2 tu kering sebelum tengah hari besok.. Isk3.... Kene pakai baju lain la nak kuar petang esok...

Hujan2 ni, lapar la pulak. Kuah spaghetti yang member aku masak ari tu ade lagi, walaupun meatball dalam tu dah abis aku meratah.. Haha...

So berbekalkan kuah spaghetti kosong tu, aku pon ingat nak makan Italian la pagi2 buta nih.. Kat TV pon citer Cine ape je ntah yg ade. Dah la TV2 jer yang still ade siaran. Al maklumla.. Tak mampu lagi nak pasang Astro. Hahaha..

Aku pon dengan confidentnya pegi la cari periuk, pasang api dan memulekan aktiviti merebus spaghetti. Sambil2 tu, hujan dah makin lebat. Angin pulak kuat. Ditambah pulak dengan bunyi yang mengerikan pagi2 buta nih.. Huhu.. Hamster2 member aku pon dah mula bangun...

Lama aku rebus, apsal tak kembang2 lagi nih... Leper je.. Bile nak jadi bulat2 cantik macam mee rebus nih??

Skali aku tengok balik kat plastik tuh.. Rupenyer aku tengah rebus pasta daa... Patut la tak bulat2 pon... Haih!!!!

Pape pon.. Layan jer la... Pedulik hape aku pasta ke, spaghetti ke... Hahahahaha....

Ceh... Takde daging langsung. Nyesal aku meratah meatball ari tuh!

1 comment:

~~dhiaadeera~~ said...

Hahhahahahaha....lucu lorrrr.....baik masak maggi je babe!